Sunday 19 February 2012

hepi weekend

assalamualaikum..

Apa plan korang ari nih? Pegi jalan2 ler tue..hehe..Malam td aku dah boleh tido dgn lena sbb semalam dah beli apa yg aku nak ari tu. x ingat? cuba refresh balik ehh by klik  this. Semalam kami pegi  Low Yatt Plaza KL nak survey tp terbeli.. hahaha..konon kan.. price not so bad compared to Nikon dekat Alamanda ari tu yg offer dalam Rm826. But yesterday lepas survey, dapat satu kedai yg offer RM750 with case, 8MB and mini tripod. ok la tu kan..senyum x abis 2 lg nih.. THANKS TO HIM.. u know who u are darling.

On the way balik, singgah makan di Restoran Ana Ikan Bakar Petai di Bangi.Thanks to MRs K  sbb promote tempat nih. But mungkin sbb malam minggu, so ramai org yg datang. Hujan renyai2 pulak tu so tempat limited. Kena tunggu meja pulak sampai berebut2. Yg kelakarnya, siap ada minah 2 org tu nak berebut dgn aku sbb aku berdiri dekat meja yg orgnya dah abis makan. Cepat2 diorang duduk sambil jeling2 kt aku. Tapi aku x kisah sbb port dia x besh, dekat dgn tempat org bakar ikan. Laki aku jugak yg terer sbb dpt meja yg betul2 depan playground. Kami oder nasi putih, sayur campur, sup ayam, telur dadar, lala masak pedas, ikan keli bakar, ikan aji2 bakar petai. Yang x syoknya, makanan lain dah sampai dulu, tapi ikan bakar x sampai2. Adalah dekat setengah jam. Makanan len dah abis, si kecik dah mengamuk nak tidur so kami tapau ler ikan bakar tu bwk balik. Xper lah, jd santapan kami utk lunch ari nih.. hehehe.. Burppp... kenyang. Alhamdulillah..

No comments:

Post a Comment