Friday 10 February 2012

muka baru BUKAN muka buku

Assalamualaikum wbt.
Pembuka bicara di hari jumaat yang penuh barakah. Korang mesti mcm pikir, eh apasal minah ni muncul balik. Ohh.. sampai ati korang eh, aku pun nak join korang gak. start blogging balik n before this pun, aku selalu baca citer2 korang yg best2 tu as a silent reader. iyer, sumpah aku x tipu. aku malas nak update citer2 aku, takut korang cakap, ish boring la citer minah nih, nyesal pulak baca. Kesian kat aku kan? Hah? X pun? Xper, xper, biar lah aku membawa diri yg kiut miut nih.. Awww.. x rela aku..HAHAA.. Aku x tau apa yg aku merepek nih sbb aku xder keja nak buat kt opis nih. BOS!! please bg aku keja. *dlm hati, xnak2, jgn bg aku keja, aku x abis lg nak blogwalking kt rmh kwn2 ku ini..
Apa boleh buat, nak pesbuk x leh sbb komputer aku yg bengong ini..huhuuh.. register twitter tp x reti nak tweet tweet.. oh tolong jangan gelakkan aku kerna aku hanya seorang insan biasa.huhuhu.. Ok.. u know what? my lead in training for klia tower akan start maybe on next tuesday. Wish me luck k. alaa.. jgn la mcm tu.. ikhlas ckit. haa.. macam tu la .. sayang korang ketat2.

Eh! korang x perasan ker? hehehe:)

No comments:

Post a Comment